Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Međunarodni sud pravde: Tužbe Hrvatske i Srbije odbačene u celosti; "Namera "Oluje" je bila progon, ali ne i fizičko uništenje srpskog stanovništva"

Komentari (95) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 03 februar 2015 12:51
...
Strašno dakle Oluja nije genocid!

Šta li je onda? (retoričko pitanje)
Preporuke:
112
12
2 utorak, 03 februar 2015 13:08
alkar@svim srbima
srbija ne odgovara za zločine prije međunarodnog priznanja 27.4.92.-ajmo reć da je to pravno ok.iako je stvarnost bila drugačija,protjerivanja i zločini su bili ali-sud je rekao svoje,ISPADA DA JE SFRJ KRIVA ZA VUKOVAR,ŠKABRNJU ITD..poštujem!ISTO TAKO REPUBLIKA HRVATSKA JE PRIZNATA 19.12.91 I NIJE ODGOVORNA ZA IJEDAN ZLOČIN PRIJE TOGA,POGOTOVO ZA JASENOVAC ZA KOJI JE ODGOVORNA NDH A NE REPUBLIKA HRVATSKA.sud je rekao svoje.isti princip ista stvar.SAD VAS MOLIM DA STVARNO POŠTUJETE ODLUKE SUDA I DA NAS NE KRIVITE ZA JASENOVAC.isto tako ni OLUJA nije genocid,zločina je bilo kao i u vukovaru ali GENOCID NIJE.SUD JE TAKO REKA!sudska odluka je mudra i uspostavlja početak pomirenja iako ne umanjuje zločine i patenje i nas i vas.SAD VISE TO SHVATITE,BUDITE MUSDRIJI I PRIHVATITE PRESUDU.ajmo o suradnji i napretku a ne o JASENOVCU,OLUJI ITD.
Preporuke:
21
159
3 utorak, 03 februar 2015 13:10
racerx
Sada je razbijena svaka sumnja zasto je do tih tuzbi i doslo. Ceo proces je koristio da se HRVATSKA OSLOBODI BILO KAKVIH OPTUZBI ZA OLUJU, a ne da se Srbija osudi za genocid, posto cak ni Hag ne moze toliko da laze i da osudu bazira na kompletnim izmisljotinama. Naravno, nasi mediji (drzavni) ce sada proces da prikazuju kao veliki dobitak i pobedu to sto je odbijena Hrvatska tuzba, a u stvari ono glavno ce proci ispod radara, a to je ogroman GUBITAK, posto je opravdao ubijanje i etnicko ciscenje teritorije proterivanjem vise stotina hiljada Srba iz Hrvatske.
Preporuke:
144
8
4 utorak, 03 februar 2015 13:11
Sloba je Srpski heroj
Ko je izazvao rat u Jugoslaviji ??? SAD,NATO i EU.Zašto su izazvali rat ??? Da bi okupirali čitav Balkan i tako se obogatili i bili što bliže Rusiji kako bi je jednog dana napali i okupirali isto kao i ostale države sveta.Ko je izazvao rat u Libiji,Siriji,Avganistanu,Irak,Ukrajini....RAT na NATO je BIZNIS.
Preporuke:
94
5
5 utorak, 03 februar 2015 13:23
nebitan
@alkar

Izjednačavanje Jasenovca sa bilo kojim drugim zločinom, stvarnim ili umišljenim od strane zapenušane proustaške ekipe u hrvatskoj, je uvreda za ljudski rod. Kao što je i mnogo toga sa vaše strane Save uvreda za ljudski rod.
Preporuke:
157
7
6 utorak, 03 februar 2015 13:26
Oliver Kromvel
Očekivano,zapad je organizovao krvoproliće rasturio SFRJ opljačkao je više od 2 000 000 ljudi je raseljeno oko 120 000 pobijeno,privreda svih banana republika trajno osakaćena ili barem za narednih 30 godina,NATO je postavio svoje baze,znači operacija uspela pacijent umro.Nikakve tuzbe koje bi narušile tu ravnotezu mrznje nedolaze u obzir zapad to neće dozvoliti,ovo je sada samo njihova kolonija i ništa više.Iz ovoga treba izvući pouke za budućnost i kada se radi o spoljnopolitičkom kursu Srbije.
Preporuke:
78
6
7 utorak, 03 februar 2015 13:36
ko je pomogao a ko nije
Srbija je pokušala da trguje krajiškim žrtvama za svoj račun. Nije uspela. Njoj je to najviše žao! Sve drugo nije bitno. Nije uspela da ućari i to je najviše boli jer to je deo njenog mentaliteta. Hrvatska je a ne samop NDH odgovorna za Jasenovac, jadovno i brojna druga stratišta ali ta se odgovornost tiče samo Krajišnika koji su izgubili sve, i glave i imovinu i rođake. Krajišnici duguju zahvalnost samo onim Srbima u Srbiji koji su im stvarno pomogli i takvih je bilo dosta. Njima su krajišnici dužni do veka. ne, međutim, državi Srbiji koja se u visokoj meri ponela maćehinski.
Preporuke:
49
14
8 utorak, 03 februar 2015 13:38
Forever Jang
Znači oprostili smo im Jasenovac. Sramota! Istorijska sramota.
Preporuke:
69
11
9 utorak, 03 februar 2015 13:38
Znalo se
Prije dvije godine sam pisao da će ishod "sudskog postupka" završiti ovako.
Preporuke:
36
7
10 utorak, 03 februar 2015 13:40
Byakuya-sama
vutorak, 03 februar 2015 11:51 ...


Etničko čišćenje, lepo piše da cilj nije bio uništenje nego proterivanje. Onaj koji je radio za Srbiju na ovom poslu je morao da zna to. Zato nije trebala kontratužba, nego tužba za etničko čišćenje, a sa brionskim snimcima to ne bi bio problem.
Preporuke:
55
7
11 utorak, 03 februar 2015 13:44
Ocekivano
Naravno da je bila namera ovog cirkusa, odlobodjenje Hrvatske od zlocina koji je pocinila I svih drugih odgovornosti.
USA, Nemacka I jos neke clanice EU, su do vrata umesane u "Oluju" I "Bljesak". Recite mi, kada je zlocinac sam sebe osudio ?. Poznato je u svetu da je USA je dala "zeleno svetlo" za pocetak "oluje"-
Preporuke:
62
6
12 utorak, 03 februar 2015 13:44
Anka Krajina
@ alkar
REPUBLIKA HRVATSKA JE PRIZNATA 19.12.91 I NIJE ODGOVORNA ZA IJEDAN ZLOČIN PRIJE TOGA

Ups, profo!
Tužba je bila za genocid a ne za zločin!
Presuda ne poriče zločine.
A koliko ste se "udaljili" od NDH dokazujete na svakoj utakmici poznatim pokličima, da ne nabrajam.

I ne trpaj Jasenovac u ovu sudsku farsu.
Idi svome djedi na grob pa ga priupitaj za šta se borio kad mu danas u sred Zagreba služe mise zadušnice Poglavniku a njegovim drugovima ruše spomenike.
Preporuke:
84
6
13 utorak, 03 februar 2015 13:45
Pravda kao preduslov?
alkar@svim srbima


Pomirenje i saradnja treba da se zasniva na pravdi, a sudske presude u ovom pogledu su daleko od pravde, ali sudske presude se ne komentarišu već izvršavaju.
Preporuke:
33
7
14 utorak, 03 februar 2015 13:46
mat
Što bi"Kromvel"rekao:operacija uspela,pacijent umro.
Tužbe je trebalo podneti protiv inicijatora građanskog rata u bivšoj SFRJ,makar evidentiranja radi,a svet je prepun idiota.
Preporuke:
39
2
15 utorak, 03 februar 2015 13:47
Da li
ova presuda znači legalizaciju PROGONA etničkih grupa?
Kako li će ovo biti protumačeno od strane kijevske hunte?
Interesantna budućnost čeka "jugo-istočne" ili "zapadno-balkanske" narode, narodnosti i kojekakve manjine!
Preporuke:
43
4
16 utorak, 03 februar 2015 13:47
1984
Sada je jasno zašto su od strane 'Aškog tribunala oslobođeni Gotovina i Markač. Da su ostale presude iz prvostepenog postupka (čak i nešto umanjene), to bi i Međunarodni sud morao osuditi Hrvatsku za genocid. Ovako ih je 'Aški tribunal "drastično oslobodio", menjajući prvostepenu presudu s 24 godine robije na "oslobađa se". Zapadna civilizacija je, zaista, zrela za konačno uništenje. Znači, celokupno međunarodno pravo je pišurija, za žaljenje i ismejavanje. Nije im bila dovoljna jasna i nedvosmislena naredba oca nacije, ustaše Tuđmana, komandantima ustaške vojske da "konačno reše pitanje Srba u Hrvatskoj". Ako to nije genocid, onda sve te sudije mogu da se pos... na svoje diplome, svoj moral i svoj osećaj za pravdu.
Preporuke:
72
4
17 utorak, 03 februar 2015 13:48
eto ti "međunarodne" pa još i - "pravde" ! `Ozakonjenje` - dvostrukih aršina ! A sa njima - prestaje ne samo pravda već i - pravo ?!
Pa kako ona Haški tribunal olako `sudi` za genocid, ako ovi kažu da je genocid jedino kada postoji namera za "potpuno istrebljenje" - dakle - svih pripadnika naroda ili etničke grupe ?!
Znači, ako se, samo jedna jedinka - `propuste` - nema genocida, pa ni - "Srebrenice" ?
Preporuke:
41
4
18 utorak, 03 februar 2015 13:59
SuperBad
@alkar
Bolje bi ti bilo da si konobar.Dalje bi dogurao
Preporuke:
39
4
19 utorak, 03 februar 2015 13:59
Hrvatska bi trebala platiti odštetu za zločine u razdoblju od 1941. do 1945. godine.

Hrvatska danas plaća mirovine pripadnicima vojske tzv. NDH.

Srbija bi trebala platiti odštetu za zločine u razdoblju od 1991. do 1995. godine.

Srbija danas plaća mirovine pripadnicima vojske SRJ-a, RS-a i RSK.

Obje su strane ogrezle u zločinima, a više ih je počinila naoružanija strana.

Srbija je imala najviše ljudstva i oružja, stoga je najveći krivac za nebrojene zločine.

To ne opravdava Hrvate, Bošnjake, Albance koji su također krivi za brojne žrtve.

I ne optužujte strane sile jer bez naših pasa rata nikada ne bi došlo do sukoba.
Preporuke:
14
65
20 utorak, 03 februar 2015 14:03
Stradija
Hrvati su ponovo,treći put u jednom veku,amnestirani za masovne zločine nad Srbima(1.i 2.svetski rat i 95.)a dobrim delom i zahvaljujući tzv.srpskim elitama i političarima,1918-te pristajanjem na zajedničku državu Kraljevinu SHS,1945.pristajanjem na komunističku Brozovu Jugoslaviju i 1995.napuštanjem,kršenjem rezolucije UN o zaštićenim zonama krajiških Srba u Hrvatskoj,nameće se zaključak da ako takvi masovni zločini ostaju nekažnjeni tri puta ponoviće se i četvrti i...put!
Preporuke:
64
5
21 utorak, 03 februar 2015 14:11
h
loša - `relativizovana`, zemaljska pravda jeste - nepravda, koja odlazi pred - pravi Sud ?!
Preporuke:
18
2
22 utorak, 03 februar 2015 14:14
polu čovek - ceo srbin
pa dokle ćemo verovati u pravdu na ovome svetu, nje jednostavno nema, a mi čekamo šta ima jedan sud da kaže. Sada smo kao razočarani, a verovatno ćemo prihvatiti te odluke kao amin. Kao da nam treba nečija presuda pa da znamo šta su nam oduvek radili samo da zatru svoje postojanje, ko su, šta su i odakle su. Uvek će nas klati zato što praštamo(u čije ime?) i pružamo ruku.
Preporuke:
26
6
23 utorak, 03 februar 2015 14:16
Zoran Đorđević
Ovo je odličan komentar:
racerx
Sada je razbijena svaka sumnja zasto je do tih tuzbi i doslo. Ceo proces je koristio da se HRVATSKA OSLOBODI BILO KAKVIH OPTUZBI ZA OLUJU, a ne da se Srbija osudi za genocid, posto cak ni Hag ne moze toliko da laze i da osudu bazira na kompletnim izmisljotinama. Naravno, nasi mediji (drzavni) ce sada proces da prikazuju kao veliki dobitak i pobedu to sto je odbijena Hrvatska tuzba, a u stvari ono glavno ce proci ispod radara, a to je ogroman GUBITAK, posto je opravdao ubijanje i etnicko ciscenje teritorije proterivanjem vise stotina hiljada Srba iz Hrvatske.

Potpisujem dvaput.
Preporuke:
56
4
24 utorak, 03 februar 2015 14:24
Vlado Banja Luka
A izdajnik Vučić i izdajnik Dodik zajedno gledali direktan prenos presude. I još poslije toga daju nekakve šuplje izjave napaćenom i osiromašenom srpskom narodu u Srbiji i RS. Joooj...
Preporuke:
30
6
25 utorak, 03 februar 2015 14:28
Beograđanin
iako Brionski pokazuju da je postojala namera progona Srba od strane hrvatskog rukovodstva, nije postojala namera potpuno istrebljenja Srba u Hrvatskoj


Po obrazloženju presude proizlazi da etničko čišćenje nije genocid.

Takođe, poređenjem broja zarobljenih i broja (dokazano) nastradalih Muslima u Srebrnici, može se zaključiti da nije postojala namera srpske strane o fizičkom uništenju muslimanske nacije.

Dakle, u Srebrenici se nije desio nikakav 'genocid'.
Preporuke:
42
5
26 utorak, 03 februar 2015 14:28
Ivan Aleksić
@alkar

Ni Nemačka nije bila potpisnica bilo kakve konvencije o genocidu pa su njeni vrhovni komadanti suđeni u Nirnbergu.
Što se ove presude tiče, oni malo stručniji su odavno znali da etničko čišćenje samo nije genocid (jeste elemanat genocida, ali sam za sebe nedovoljan), tako da je prirodno da ni dešavanja u Vukovaru, ni "Oluja", sama za sebe, nisu genocidi.
Problematično je međutim to, što ispada da bi Srbi dokazali da bi nad njima bio izvršen genocid samo da su ostali u Krajini, odnosno kad bi ih snage HV-a poubijale jedno 50.000. Drugim rečima - kada imate dokaz da neko želi da vas ubije, to nije dovoljno da sud/policija reaguje, već taj neko mora stvarno da vas ubije, kako biste to dokazali. Sud se tu postavio neozbiljno i kranje politički, jer su dokazi da je za to postojala namera bili neumoljivi, tako da je ova presuda ipak pro-hrvatska.
(Jer, da podsetim, i sama NAMERA da se izvrši genocid se smatra za kršenje konvencije za genocid, čak i ako se u nameri i ne uspe.)
Preporuke:
55
5
27 utorak, 03 februar 2015 14:36
Poruka presude
Poruka ove presude bi se mogla formulisati ovako:"Tukli ste se i niko nije kirv, tucite se ponovo i opet niko neće biti kriv, pa ko koga više pretuče, jedina satisfakcija će biti da si više istukao ako si bio jači a ako nisi bio jači onda je satisfakcija da se lažeš da si se ipak oduprijeo jačem od sebe i sačuvao glavu"...
Preporuke:
13
4
28 utorak, 03 februar 2015 14:40
Žalosna sova
Dobra je presuda, jer isto tako i Srpsko / Ruski "Cunami" u Trećem ratu neće biti namera za fizičko uništenje bečkih konjušara i lakeja, nego samo PROGON.Dakle, to je sasvim legalno,i na bazi Londonskog Ugovora iz 1915 kojim je teritorija Srbije udarena po granicama gde su Srbi bili etnička većina prema svim popisima. Od Rumunije i Bugarske do Splita i južno do Prokletija.Svako zlo ima i svoje dobro. Sreća naša da Treći svetski rat kuca na kapiju dok smo još u snazi posle Vukovara i Kosova.Još ovaj put još ovu čašu i Spremte se spremte ! Treća sreća.
Preporuke:
33
10
29 utorak, 03 februar 2015 14:41
Janko
Kontratužba Srbije je bez obzira na izglede za uspjeh bila logičan i neophodan odgovor i neka vrsta prevencije i pravnog osigurača. Da je kojim slučajem Sud pravnom akrobacijom (uz žestok upliv politike) uvažio argumente Hrvatske, morao bi takođe da odgovori na isti ili sličan način i po pitanju kontratužbe Srbije. A tu dolaze ozbiljne stvari, akcije Oluje i Bljesak, Tuđmanova naredba generalima o 'zadavanju snažnih udaraca da Srbi praktično nestanu sa tog prostora'. Standard da li je nešto genocid bi tu bio isti. Manevarski prostor Suda za dvoličan pristup u korist Hrvatske bio bi veoma sužen. Bilo kako bilo, Oluja i Bljesak se istorijski knjiže Hrvatskoj kao veliki zločini. I objektivno-pravno su ti zločini mnogo bliži genocidu nego što će to recimo Vukovar (ili neka druga akcija Srba iz Hrvatske protiv Hrvata) ikada biti. Čestitke srpskom pravnom timu, ispali su časni i odgovorni radeći ono što se mora.
Preporuke:
16
9
30 utorak, 03 februar 2015 14:45
Poruka presude
Poruka presude je da se zločin isplati, kako danas, tako sutra, i uvijek dok je svijeta i života na zemlji, zločin se isplati, to je poruka ove presude.
Preporuke:
28
5
31 utorak, 03 februar 2015 14:53
Marko
Moglo je i gore. Na primjer, mogli su ladno da konstatuju da Oluja nije bila ni progon nego da su ljudi otisli svojevoljno. Tada nebi morali da objasnjavaju kako to da niko od ustaskog rukovodstva nije osudjen bar za organizovanje i sprovodjenje tog masovnog etnickog ciscenja. A da, zaboravio sam, pa oni to svakako ne moraju da objasne.
Preporuke:
12
5
32 utorak, 03 februar 2015 14:58
mile
Ko je naivan da od zapadnih sudova traži pravdu kad su klijenti periferne banana države!U tom slučaju te tvorevine su u potpunoj funkciji interesa svojih osnivača,..be se njima za pravdu.Pravda je ono što njima odgovara,a oni znaju zašto je neka presuda baš takva.Čudno je to idolopoklonstvo,čak i Rusija s tim kuburi,silno su se nasikirali što su im američke rejting agencije ovih dana snizile ocenu.Jaka stvar.
Preporuke:
16
3
33 utorak, 03 februar 2015 15:04
Poruka presude
Ne pouzdaji se u sudove, "već u se i u svoje kljuse".Pripremi što više konja i željeza u čemu je snaga.
Preporuke:
18
1
34 utorak, 03 februar 2015 15:05
Rđosav
Međunarodni sud pravde: ... "Namera "Oluje" je bila progon, ali ne i fizičko uništenje srpskog stanovništva"
- dobro, fala vi na savetu. Da znamo šta nam je činiti, sa Šiptarima pre svega. Znači, progon je legitiman? - odlično, imaćemo u vidu...
Preporuke:
42
3
35 utorak, 03 februar 2015 15:08
Dule
Ovakva presuda je očekivana, jedino iznenađenje je što je potvrđen progon Srba iz svojih rodnih krajeva u današnjoj Hrvatskoj. Time što Hrvatska nije ni primala pravoslavce nego Austrougarska, Hrvatska nije imala ni legitimno pravo da ih protera. Uostalom, žarišta su stvarana da bi tinjala a ne da bi bila ugašena, još dugo će Hrvate plašiti strašnim Srbima koji bi da povrate srednjevekovne granice Srbije od pre franačko-srbskih ratova.
Preporuke:
12
2
36 utorak, 03 februar 2015 15:17
Neša
Velikog li iznenađenja ili što bi Vučić rekao konsterniranosti!

Rezime:

- oni koji su sve zakuvali (naši strani "prijatelji") izvukli su dupe
- sve su nam sveli na puj pike ne važi ("istorija opterećuje")
- pripremljena je podloga za neku Novu Jugoslaviju prepunu bratstva i jedinstva

Od javnosti sa pilećim mozgom i pamćenjem očekuje se da ponovo nasedne na npr.:

"Posle svega što se dogodilo ova godina burna, prelomna… obećava da ćemo u najskorije vreme ispuniti sve naše probuđene nade. Ostvariće se puna zaposlenost, nikom nećemo biti dužni, socijalne razlike gotovo i neće postojati a cela naša domovina biće cvetna i lepo uređena bašta, složna zajednica naroda i narodnosti". ("Varljivo leto '68")

Da se ispovraćaš!!!
Preporuke:
22
3
37 utorak, 03 februar 2015 15:25
!!!
NSPM je još pre više od godinu dana objavila tekst jednog svog saradnika u kome su data predviđanja i procene zašto Hrvatsika beće biti osuđena za genocid iako ga je po odredbama Konvencije i izvršila. Koga interesuje može pronaći ukoliko ukuca sledeći tekst: Srbija vs Hrvatska - i nerešeno će biti poraz.
Preporuke:
17
2
38 utorak, 03 februar 2015 15:34
Ako
Narodi ruske civilizacije ne shvate da je ovo OBJAVA rata protiv njih, nako kolektivno, crno nam se piše!
Preporuke:
13
4
39 utorak, 03 februar 2015 15:37
Sima
Ako uzme da se čita o stvaranju NDH, i njihovom ideologu Ivanu Hancu Mercu, ovo što naša javnost zna je samo 1% od onoga šta se tu sve radi. Pa samo se priupitajte šta fraza, koja se redovno ”baca” kod nas: klero fašizam, zapravo znači. I kako se nekako baš odomaćila kod nas i uvek se vezuje, baš od strane naših Srba, za pravoslavno sveštenstvo. Kad uzmete malo više da čitate o NDH i katoličkoj ”crkvi” videćete koliko je to stvarno jezivo. I koliko mi malo znamo o celoj toj priči.
Preporuke:
23
0
40 utorak, 03 februar 2015 15:45
SR JUGOSLAVIJA
Bravo DOSovci, čestitamo na velikom uspehu!
Preporuke:
10
3
41 utorak, 03 februar 2015 15:52
Pravnik
Kakva diletantski nestručna protivtužba, takva i presuda. Izdajnička vlast ju je opredelila, a nadripravna ekipa formulisala. Kad imamo paradržavu, dobijamo i političke presude.
Preporuke:
15
2
42 utorak, 03 februar 2015 16:18
rvoje
po ovoj sudskoj logici srbi za 20 godina opet mogu spaliti balkan i nikom nista kad ce im se zemlja tada zvati albanija.
Preporuke:
5
24
43 utorak, 03 februar 2015 16:48
Teško se oteti utisku da
Takozvana hrvatska nije ni imala nikakav pravni osnov za tužbu ali je Srbija itekako imala i još ima.
Naime Hrvati nikada nisu odgovarali za pravi genocid u Drugom svetskom ratu, pa se teško oteti utisku da je aljkavo sklepana protivtužba Srbije imala za cilj da hrvatska bude oslobođena tereta prošlosti za koji nikada nije odgovarala.
Preporuke:
16
3
44 utorak, 03 februar 2015 17:16
Splićo
@Ivan Aleksić utorak, 03 februar 2015 13:28

Nacisti u Nurnbergu nisu suđeni za genocid, već za zločin protiv čovječnosti, jer tada Konvencija o genocidu još nije bila donijeta od strane UN-a.
Preporuke:
4
13
45 utorak, 03 februar 2015 17:17
Splićo
@Žalosna sova

Baš si žalosna sova. hahaha
Preporuke:
5
14
46 utorak, 03 februar 2015 17:20
pod hitno uhapsiti...
T. Varadija!
Preporuke:
10
2
47 utorak, 03 februar 2015 17:32
Ivan Aleksić
@Splićo

Tačno, napravih omašku - međutim, Nemačka nije bila potpisnica nijednog od tih krivičnih dela. Isti smisao.

Da razjasnimo nešto - odluka MSP da se za navodni genocid u Vukovaru ne sme suditi jer SRJ nije bila potpisnica veze nema s mozgom, jer je SFRJ to bila, pa je jasno da po pravilu sukcesije da su sve države članice morale da budu upoznate sa konvencijom.

Stvar je u tome što u Vukovaru nije bilo genocida, bilo da je SRJ bila ili ne bila potpisnica sporazuma, već se jednostavno radilo o velikim ratnim dejstvima koje nisu birale nacionalnost. Nema to veze sa nekim datumima, već sa faktima.
Preporuke:
11
3
48 utorak, 03 februar 2015 17:36
...
Generalno je reč o besramnosti Hrvata i njihove tužbe i to je početak i kraj priče. Besraman uvek bio, Josipović je podneo tužbu, slično kao što bi sud odbio tužbu necističkih čuvara logora koji tuže ubijene jevreje da su jevreji nad njima učinili genocid. U tom smislu treba gledati ovu hrvatsku bogohulnu Josipović akciju! Tako i pravilan komentar da da su ih ubili bio bi genocid, ovako što se naših Srba iz Hrvatske tiče, oni niti dobijaju penzije zarađene u Hrvatskoj, niti imaju gde da se vrate jer je sve spaljeno i opljačkano, niti imaju pravo koje je zagarantovano navodno evropskim standardima za manjine, pravo na ćirlične table - šta reći o ustaškoj fašističkoj Hrvatskoj Danke Dojčland? Muk i zgroženost trajna je za njih a putem besramlja i u istoriji i u sadašnjnosti kroče.
Setimo se samo ubistva celokupne porodice Zec u sred "tisućljetnog kulturnog" Zagreba? Jasenovac, Jadovno sve je to beleg i zna se čiji na tom "narodu"
Preporuke:
15
4
49 utorak, 03 februar 2015 17:50
Visarion 1
Naravno Varadi nas vardio.Odavno smo mi ovde to rekli.Hrvat u sudu i neki jututunac glasali protiv kad se odlučivalo o tužbi Hrvata.Protiv tužbe Srba sud je odluku doneo jednoglasno.Shvatate.Tu je tajna.Ta naša defanziva.Od kad smo stvorili Jugu osećali smo se krivim.Oni su od nas činili okupatotre:a mi popuštali.Ceo prošli vek smo zbog te zajednice bili magarčeni.Uratz su nam Jasenovcem pokazali šta o onama misle.Nisu smeli referendfum o Ćirilici jer bi se videlo da 95% ne može da vidi naše pismo.Mi Srbi pišemo i jedno i drugo i ništa nam ne smeta.Oni naše gledaju kao kužno.I mi još i sada kada nam svet kaže da smo podjednako krivi,hoćemo s njima da tražimo pomirenja.Neka donesu odluku da se svi Srbi vrate u Krajinu (eksperimentakno)Ako ih za godinu ne isteraju pod nadzorom OOUNa,pristajem da smo Jasenovac sami izmislili.Da smo oluju sami razduvali.Njihovi učenici Šiptari smenjuju čovek koji je rekao divljaci oni koji kamenuju.
Preporuke:
15
4
50 utorak, 03 februar 2015 17:54
Jasna Simonovic
Pročitala sam sledeći komentar pri tekstu na B92: "Rojters je istakao da su sudije odbacile hrvatsku tužbu, s 15 glasova za i dva protiv, a srpsku tužbu jednoglasno, što, kako primećuje britanska agencija, znači da je čak i ad hok sudija iz Srbije glasao protiv. "
(bez komentara, 3. februar 2015 15:44)

Kako se zove srpski sudija?
Preporuke:
25
10
51 utorak, 03 februar 2015 18:00
1984
Besmisleno je da se nadgornjavamo s ustašama. Za njih je najprecizniju karakteristiku dao Jovan Dučić: "Hrvati nisu najhrabriji narod na svetu zato što se ničeg ne boje, već zato što se ničega ne stide".
Bez imalo rezerve za njih se može reći da je to najpokvareniji i najpodliji narod.

Međutim, sada je jasno da je 99% Hrvata ustaški orijentisano, i da su Amerika i Nemačka neonacističke države.

U 2. sv.ratu su najviše stradali Rusi i Srbi, a katolici-zapadnjaci to stradanje nipodaštavaju, naprotiv smatraju da je stradanje trebalo biti još veće. To je danas potpuno očigledno.

Zato, Rusi i Srbi ( a s njima i drugi slobodarski narodi) treba da u narednom svetskom ratu, koji je neminovan, sve naplate s kamatom. Toga treba da budu svesni svi ovi koji sada izvode političke akrobacije izbegavajući najtežu krivičnu kvalilifikaciju koju su učinili SAD, Nemačka, Vatikan i njihovi sateliti, među njima i ustaše-Hrvati, čineći krivično delo ZLOČIN PROTIV MIRA.
Preporuke:
17
17
52 utorak, 03 februar 2015 18:03
Ginter Zibert
Na svu sreću pravda nije pobedila!
Omiljeni srpski sport isterivanje pravde na sudu je propao.
Nekad(verovatno nesvesno) i srpski neprijatelji urade nešto dobro za srpski narod.
Zamislite situaciju da su presudili u našu korist, pa idućih 1000 godina bi guslari opevavali veličanstvenu srpsku pobedu.
Ovde se konstantno napada nekakva "promena svesti",ali zaista čovek se treba zapitati,kad će kod srba biti dominantna muška psihologija pobednika,a ne babsko-ženska kukatorska?
Kad će konačno jalova muška travestija da postane prošlost u Srbiji....
Preporuke:
2
7
53 utorak, 03 februar 2015 18:05
kvisko
Naivni i maloumni komunistički mozgovi koji, nažalost, još vladaju Srbijom, opet su nasjeli na mrljave trikove pokvarenjaka "latina " . Ova ,naizgled, beznačajna presuda samo je mala epizoda u paklenom i zločinačkom projektu uništenja srpskog naroda na prostoru zapadno od Drine. Posmatram srpske političke naivčine, koji strepe od presude kao đaci koji se boje od jedinice kad ne znaju gradivo . Hrvati su ovom presudom stavili tačku na užasne zločine i genocid koji su napravili u prošlom vijeku. Komunjare će i ovaj put velikodušno sve zaboraviti i potrčati u "bratski " zagrljaj svojim krvnicima i ubicama. Ne smiju Srbi napraviti takav propust. Genocid u Jasenovcu mora se posebno obraditi i dokazati sa imenima i prezimenima žrtava koje će biti uklesane u kamenu i vječno ukazivati na zvijeri i zvjerstva koja usraše učiniše pod 'rvatskom zastavom. Jevreji su tu uporni, oni su i prošle godine upisali sto hiljada imena nacističkih zločina u Aušvicu.
Preporuke:
10
4
54 utorak, 03 februar 2015 18:06
Visaruin 2
Tek je sud izrekao ovaj svoj kretenizam(pazite čist kretenizam)Šiptari smenjuju Jablanovića.Mislite slučajno.Znau oni da su ti koji kamenuju divljaci ali im je važno da Srbi ne smeju da pisnu.Dosta im je što postoje.Sve isto kao u Hrvatskoj.Ej od 20% Srba od onog rata do sada ostalo 4% i mi krivi.Hrvatai su svoj procenat u Srbiji povećali.Tu samo Srbi nestaju.U svojoj domovini ,gde je iz Hrvatske i sa Kosova izbeglo preko pola miliona Srba , sada ovde imamo manje stanovnika nego pred Drugi svetski rat. To za svetski sud nije podatak.To je genocidni val osećanja da smo u svojoj zemlji građani drugog reda.Svi su za vreme Tita mogli koješta, mi smo mogli samo da aminujemo.Sve koji su nešto pokušali u Srbiji Tito je najurio bez pardona,I mi za to glasali.Borisav Jović koga sada napadamo veli da je skrenuo pažnju kako nas u onom fondu za nerazvijene pljačkaju i da su mu njehgovi Srbi na položajima rekli ."To je tako odlučeno,Tu se ne može ništa".Mi nikakao nismo mogli ništa.Osuđeni zbog Juge
Preporuke:
10
3
55 utorak, 03 februar 2015 18:06
kvisko
Naivni i maloumni komunistički mozgovi koji, nažalost, još vladaju Srbijom, opet su nasjeli na mrljave trikove pokvarenjaka "latina " . Ova ,naizgled, beznačajna presuda samo je mala epizoda u paklenom i zločinačkom projektu uništenja srpskog naroda na prostoru zapadno od Drine. Posmatram srpske političke naivčine, koji strepe od presude kao đaci koji se boje od jedinice kad ne znaju gradivo . Hrvati su ovom presudom stavili tačku na užasne zločine i genocid koji su napravili u prošlom vijeku. Komunjare će i ovaj put velikodušno sve zaboraviti i potrčati u "bratski " zagrljaj svojim krvnicima i ubicama. Ne smiju Srbi napraviti takav propust. Genocid u Jasenovcu mora se posebno obraditi i dokazati sa imenima i prezimenima žrtava koje će biti uklesane u kamenu i vječno ukazivati na zvijeri i zvjerstva koja usraše učiniše pod 'rvatskom zastavom. Jevreji su tu uporni, oni su i prošle godine upisali sto hiljada imena nacističkih zločina u Aušvicu.
Preporuke:
7
3
56 utorak, 03 februar 2015 18:13
Rđosav
@Žalosna sova

- je li bre, sovuljago, ka-će ti da naučiš kirilicu da pisuješ na ovaj Internet? Tol`ko li si ulav, da ga *_em, pa ne mož` da ukapiraš? Pitaj nekog klinca, će ti objasni.

- ne mogu te više gledam sas tuj hrvatsku abecedu. A ovamo - šešeljevac? `Oće to, `oće. Drž` da nabiem...
Preporuke:
8
4
57 utorak, 03 februar 2015 18:18
Rđosav
- kol`ko su brljivi srpski intelektualci - nikad kraja primerima.

- imam ortaka u Brazilu, pa se zanosi kako je Brazil "na našoj strani", kao - ne vole oni Amerikance, pa su nas simpatisali za vreme bombardovanja.

- jesu li? - reko`, i ako jesu - kad god je bilo: Srbi ili Hrvati - Brazil je, naravno, bio za hrvate. Katolici su to.

- "e pa to jeste", priznade nevoljno moj ortak, novopečeni Braziljeros.

- pa o čemu onda pričamo? Vidim: brazilski sudija izdvojio mišljenje, tražio da se Srbija osudi.

- toliko o Brazilu, dragi moj "frend"...
Preporuke:
13
1
58 utorak, 03 februar 2015 18:18
izjeo vuk magarca...
... i niko nije kriv. a "nas" predesednik nam kaze kako je odluka dobra za srbe. krajnje je vreme da se izdajnik i lopov skine sa vlasti.
Preporuke:
15
1
59 utorak, 03 februar 2015 18:22
Visarion 3 ,
Za to vreme Hrvati slave oluju.Preko oluje Jasenovac, slave istrebljenje ćirilice,slave Gotovinu Markača.Mi ne smemeo da kažemo ništa za one koji trunu u Hagu.Mi kao narod pristajemo da smo građani drugog reda na Balkanu.Sve što smo uradikli ne valja.Milošević hteo da spase državu koju su Šiptari na Kosovu ugrozili .Ispao grbav.Mi smo pristali.On je kriv za privredu koju su nam urušili sankcijama,kriv za Srebrnicu, dao Krajinu.Čak i da jeste Hravati to nebi priznali da je njihov.Oni su uspeki u tom sudu da ponište Tuđmanovo naređenje,snimljeno na Brijunima, da se Srbi proteraju i nikad više ne vrate.Sud, međunarodni sud, pravda na veliko, jedina na svetu, veli da on nije imao nameru da učini to što je činio.Hrvati vrište protiv odluke,mi pristajemo.Nepravda ,ali pristajemo.
I šta sad .Da se mirimo , da im dajemo da otvaraju fabrike, trgovine,da zapošljavaju Srbe ovde koje su izgnali, da čekaju priliku za novi Jasenovac.A vidi im se iz svakog gesta i histerije.Ili da načinimo bunu do neba
Preporuke:
16
1
60 utorak, 03 februar 2015 18:46
Slavomir Srpski
Kako se moglo i ocekivati, jer genocida 90tih nije bilo ni na jednoj strani. Osim velikih ili manjih zlocina i etnickih ciscenja. Razumno je bilo da se Oluja tuzi za etnicko ciscenje, jer o tome se radi.

Sto se tice pravog genocida u Jasenovcu to je druga prica, jer za to je morala da odgovara NDH, i to je trebalo procesuirati odmah i u Ninberskom procesu. Zasto srpski komunisti i vladar Broz to nisu ucinili to njima ide na savest. Sadasnju demokratsku republiku Hrvatsku koja je postala clan UN tek u 92 za to ne moze da sudi jedan sud UN, jer onda UN nisu ni postojale niti je NDH bila njena clanica. Presuda NDH je morala da se odredi na unutrasnjem planu: pre svega oduzimanjem teritorija u danasnjoj Hrvatskoj u kojoj su ziveli vecina Srba koji su pretrpeli genocid i Jasenovac. Za to su krivi marsal nam Tito i sve srpski komunisti.
Preporuke:
14
3
61 utorak, 03 februar 2015 18:49
kostja
Vise je nego jasno da je pisanje hrvatske tuzbe , iako su znali da ce biti odbijena, bila samo farsa da bi se doslo do oprosta njihovih monstrumskih zlocina u Jasenovcu, pa "Oluja"...
Iako su "posle bitke svi generali pametni", cini mi se da je bilo bolje, u slucaju ovog prevarantskog suda naklonjenom Hrvatskoj, i ne podnositi nikakvu protivtuzbu!
Bilo je bolje cuvati "adute" i cekati neka postenija vremena, ako ikad dodju.
Kako to da je "progon" srpskog stanovnistva dozvoljen, a progon, i to lazni po CNN-u, Siptara nije dozvoljen, pa je uzvraceno bombardovanjem od strane Klintona koji je dobio papsku dozvolu (kao u krstaskim ratovima)?
Preporuke:
11
1
62 utorak, 03 februar 2015 18:53
Rđosav
kvisko:
Naivni i maloumni komunistički mozgovi koji, nažalost, još vladaju Srbijom, opet su nasjeli na mrljave trikove pokvarenjaka "latina " .
- ne tropaj. Nas komuniste niko ne može da prevari.

- nego to ovi desničari - četnici - "vernici". I Vučić je njihovo mladunče, zar ti liči na komunistu?

- ergo, vi antikomunisti: u ćošak! Da klečite na kukuruzu.
Preporuke:
4
11
63 utorak, 03 februar 2015 18:54
Jututunac Rđosavu
Bravo burazeru.Da smem zbog zdravlja i ja bih se zbog ove presude naroljao do daske.Možda i hoću,J... zdravlje čuvaj leđa
Preporuke:
1
4
64 utorak, 03 februar 2015 19:12
Ginter Zibert
Za Jasenovac su krivi Pavelić,Artuković,Luburić,Kvaternik,Hitler,Kaše,Broz ali i Slobodan Jovanović,Dušan Simović,Bora Mirković, da bismo bili pošteni prema nedužnim žrtvama...
Preporuke:
6
6
65 utorak, 03 februar 2015 19:23
Gigo
Ko je poslao onog ad hok sudiju iz Srbije da glasa protiv srpske tužbe?
Preporuke:
15
0
66 utorak, 03 februar 2015 20:06
Anka Krajina
@ Rđosav
- ne tropaj. u ćošak!

Živ bio, Rđosave!
Nego, kukuruz je pomekan, na ekseri s njuma.
Preporuke:
2
3
67 utorak, 03 februar 2015 20:18
Epilog:
15 godina gnjavaža, 15-te nova blamaža.
Preporuke:
3
2
68 utorak, 03 februar 2015 20:22
!!!
Zanima me koje opravdanje je onda imala Hrvatska da napadne međunarodnu zaštićenu zonu SAO Krajne i zašto za taj zločin ne odgovara???
Preporuke:
11
2
69 utorak, 03 februar 2015 21:40
Trećepozivac
... ali sudske presude se ne komentarišu već izvršavaju.
Hah!!!
Ovakvim moronima treba zabraniti da govore i pišu. A da misle - smeju jedino po propisanim šablonima, što oni očigledno i demonstriraju svojim skalupljenim i okovanim umom.
Tobožnjim presudama tobožnjeg suda definitivno je ozvaničen zločin: sila, dakle, može pripremiti, organizovati sprovesti zločin, a onda organizovati "sud" koji će osuditi žrtve i skinuti svaku krivicu sa pravog zločinca.
Preporuke:
8
1
70 utorak, 03 februar 2015 22:10
ona kojoj su ime ukrali - Katarina Krstic
Oni koji misle da je srpska tužba nestručno pisana prvo bi trebalo da je pročitaju, više puta, i da se potpišu vlastitim imenom kako bismo mogli da procenimo njihovu stručnost i kvalifikacije za procenu.Što se tiče dičnog srpskog sudije, njegovo nečasno ime je Milenko Kreća a na sajtu Pravnog fakulteta u Beogradu ima i bioografija u koju svakako treba zapisati da je pored Sonje Biserko kao svedoka i ovaj dični srpski državljanin glasao protiv svoje države http://www.ius.bg.ac.rs/Biografije/kremil.htm O presudi nekom drugom prilikom, kad bude više vremena.
Preporuke:
10
1
71 utorak, 03 februar 2015 22:16
Posmatrač
Ovakva "presuda" Međunarodnog suda pravde se mogla i očekivati. Tužba Hrvatske protiv Srbije je bez osnova, jer u Hrvatskoj nije ratovala regularna vojska Srbije nego JNA države SFRJ protiv hrvatskih separatista. Isto tako, tužba Srbije protiv Hrvatske je bez osnova jer Hrvatska nije napadala Srbiju. To što Hrvatska poistovećuje Srbiju (SRJ) sa SFRJ nema osnova. Mi smo u Ujedinjene nacije primljeni kao nova država. Jedina važeća tužba bi bila da Srpski narod iz Krajine tuži Hrvatsku za nameru genocida ili masovnog uništenja. Srbija bi mogla da tuži Hrvatsku samo da je "anektirala" Republiku Srpsku Krajinu.
Preporuke:
9
5
72 utorak, 03 februar 2015 22:50
Splićo
@Posmatrač

A kakve veze ima Srbija s hrvatskim teritorijem? To je kao da Hrvatska tuži Srbiju jer Srbija ne želi priznat Kosovo.
Preporuke:
4
13
73 utorak, 03 februar 2015 23:06
@ Splićo ( @Posmatrač)
Srbija je pogrešila što 1918. godine nije formirala Veliku Srbiju na svom etničkom prostoru. Umesto toga su formirali Banovine i tako Austrougarskoj provinciji sa Srbima i Hrvatima omogućili da formira državu NDH uz pomoć nacističke Nemačke.
Preporuke:
12
1
74 utorak, 03 februar 2015 23:07
Visario 4
Varadi je tražio da se odustane od tužbe.Sada je on u pravu.On je to činio kao čovek koji zna definiciju genocida,skrojenu tako da uništenje grupe bude namera.Ovde te namere navodno nije bilo.Sud je imao, kažu,na umu sve šta koja strana o svemu misli i doneo Varadijevsku presudu.I sad pazite.Prvo Tuđmanova naredba na Brionima u kojoj izrikom kaže da Srbe treba proterati i uništiti tako da se više nikad u Hrvatskoj ne oporave,u ovom sudu je protumačena kao da nije namera.A šta bi bilo da je taj njegov iskaz protunmačen kao namera?Grupa je prognana vele pristalice ovog suđenja ali nije uništena.To je zločin ali nije genocid.Proteraš i nisi kriv
Znači mi ništa nikada nećemo da sudimo Šiptarima zato što su za šesdeset godina,malo po malo, isterivali Srbe sa Kosova.Tamo ih je posle rata bilo preko 40%.Sada iha ima manje od 10%.Znači nije genocid, nije čak ni zločin a naroda nema.Šta je onda to.Veština da oduzimaš teritoriju ali polako i lukavo u dugom vremenu i ostaneš nekažnjen.Blago nama
Preporuke:
8
1
75 utorak, 03 februar 2015 23:17
@ alkar@svim srbima
Moram priznati da Vam je logia stoprocentno ispravna. Problem je sto to jeste pravno utemeljeno, ali nije moralno. I ta pravna utemeljnos je jedan nonsenc i obicna smicalica. Da vam je tuzba prosal, onda bi se sledstveno toj logici moglo pokrenuti pitanje Jesenovca, a tamo je i dosta jevreja pobijeno, sto vas ustvari i treba da birne.
U svakom slucaju Vam cestitam, jer sta za poslednjih sto godina uspeli cetiri puta da ne odgovarate za masovne zlocine (14/18, 41/45, 90/91 i 95-te), nad istim narodom, od kojih je onaj 41/45 imaos stravicne razmere.
Ako pogledamo dublje u istoriju, vi ustvari nikada niste odgovrali ni za jedno, jedino krvoprolice koje ste ucinili, pa vam je to ustvari preslo u naviku.
Jedino sto je dobro u dansnjici, a kako ste srbe sveli na statisticku gresku, sto cete se pojesti izmedju sebe, pre nego vas koncano porobe vasi "demkratski" prijatelji. Vi jednostavno nemate dovoljno kvaliteta (a imate sve mane) koje krase homo sapiensa.
Preporuke:
17
9
76 utorak, 03 februar 2015 23:22
Visarion 5
Pravo je zadovoljeno.Pravde nema.Postoji neka deklarativna poruka da se krivci za zločin traže među pojedincima koji su ga činili.Gotovina je suđem kao pojedinac.Najpre osuđen, a onda pomilovan.I to pravnicima nije smetalo , ni ovim sudijama,nego su obe presude razmatrali i postupili po ovoj drugoj, oslobađajućoj.
Hrvati dakle sada imaju putokaz.Oni ne trpe ćirilicu, to znači ni one čije je ona psimo.Mogu da načine oluju i da ih iz Hrvatske očiste ali ne smeju da imaju nameru da ih uniššte,Greška je bila što su bombardovali kolonu.Ali je celu nisu uništili.Mogli su da imaju čak i nameru ali nisu postigli cilj.Pravno je sve u redu a 250 hiljada ljudi nema.
Još je lukavije da ih teraju jednog po jednog.Namestiš im zamku,načiniš nemoguću atmosveru oko kuće, ili kao Šiptari svake noći ljuljneš bombu pred kućom, stvaraš osećaj nesigurnosti, onaj utekne, drugi za njim i kad sve produžiš ne deset godina očistiš Hrvatsku od SRba 100%Genocida nem a nema ni zločina.Sve ispravno i sve po pravdi.
Preporuke:
8
0
77 utorak, 03 februar 2015 23:32
Ovako se zove srpski sudija koji je glasao protiv Srba
http://www.ius.bg.ac.rs/prof/licna.asp?sifra=KREMIL

dakle prof Milenko Kreća sa pravnog fakulteta univerziteta u Beogradu


ako ste gledali Upitnik mogli ste meritorno od REKOMovca koji je bio zastupnik Srbije čuti njegovo ime večeras a Varadi u Budimpešti sigurno sa razlogom
Preporuke:
13
1
78 utorak, 03 februar 2015 23:34
...
malo o advokatima, ko je gledao Upitnik nije mu promakao arogantni indiferentni stav bivšeg zastupnika Srbije pri sudu Vladimira Đerića iz advokatske kancelarije http://www.mjb.rs/sr/advokati/dr-vladimir-djeri%C4%87
Svilanovićev i Vukov savetnik u SMIPu
Preporuke:
12
0
79 utorak, 03 februar 2015 23:35
...
koga ne mrzi neka pročita Đerićevu biografiju, završio studije u Americi i na Soroševom univerzitetu, nema mesta iznenašenja koliko je Srbija isprepletena ovakvima otuda i takvi rezultati
Preporuke:
12
3
80 utorak, 03 februar 2015 23:37
Stef
Jedina poenta stranih moćnika koji znaju da taj evazivni pojam međunarodno pravo ne postoji jeste kristalizacija slike o Srbima kao genocidnom narodu, po osnovu presuda za zločin u Srebrenici. Ova tužba i iznuđena protivtužba su obični dimni manevri. Naš nastup je bio mlak, izvinjavajući i u suštini projugoslovenski, kao da smo i dalje u zajedničkoj državi i jedva čekamo trenutak da se ta mučna priča završi, pa da se dvaput-triput izljubimo. Duh titoizma i dalje vlada ovim prostorom, i dok se toga ne oslobodima bićemo podređeni prohrvatskoj interpretaciji ratnih i poratnih zbivanja tokom zajedničke istorije. Podnosimo kontratužbu za genocid i delegiramo sudiju koji glasa protiv iste kao neosnovane!? Glasa po savesti, bla, bla. Zašto nismo podneli tužbu za etničko čišćenje i po tom osnovu tražili naknadu materijalne i nematerijalne štete nastale u periodu trajanje operacija ''Oluja'' i nakon nje? Ovako smo našim nečinjenjem samo izoštrili sliku o Srebrenici. I ništa više.
Preporuke:
9
2
81 utorak, 03 februar 2015 23:37
Jututunac
U drami "Če Gevara" na nekom buvljaku neko na sav glas viče:
"Nudim poslovicu o pobedi pravde , staru 2000.godina".,
Elem još nije pobedila.Prodaje se, kad advokati ne štrajkuju, kao alva a još uvek ne pomaže.
Preporuke:
7
1
82 utorak, 03 februar 2015 23:46
nijedan
utorak, 03 februar 2015 Visario 4
... tako da uništenje grupe bude namera.Ovde te namere navodno nije bilo


Uzimam citat iz Vašeg komentara samo kao krilaticu, a slažem se s Vama.
U presudi stoji da nije postojala "subjektivna namera" da se izvrši genocid nad Srbima!
A ja pitam: da li je bilo ijednog Hrvata, od Tuđmana pa naniže do poslednjeg hrvatskog vojnika, koji nije imao ličnu, subjektivnu nameru i želju da uništi SVE Srbe u Republici Srpskog Krajini!
Preporuke:
10
2
83 utorak, 03 februar 2015 23:49
Deli Radivoje
Profesor Milenko Kreća,čist Srbin glasao protivu nas u ovom sudu,Hrvat našao prijatelja,OVaj tutumrak nije smeo da bude sam.Slušaosuflera i sudskog proroka Varadija.Tuđman nije imao nameru.Čovek to nije čuo a ni oni starci oko njega.I pravda može da izlapi.
Preporuke:
16
0
84 sreda, 04 februar 2015 00:14
!
Srpski sudija glasao protiv genocida nad Srbima! Predsednik IDC “Veritas“ Savo Štrbac rekao je za B92 da je poražavajuće što je srpska tužba pred MSP odbijena jednoglasno.
Preporuke:
12
1
85 sreda, 04 februar 2015 00:38
Splićo
@@ Splićo ( @Posmatrač)

Tebi je očito ok što su kosovski Albanci formirali državu na svom etničkom prostoru. Imaš čudan sklop razmišljanja.
Preporuke:
1
8
86 sreda, 04 februar 2015 01:10
@ Splićo
"Tebi je očito ok što su kosovski Albanci formirali državu na svom etničkom prostoru. Imaš čudan sklop razmišljanja."

To nije samo etnički prostor Albanaca. Oni su formirali državu uz pomoć NATO pakta, kao što je Hrvatska formirala državu uz pomoć Zapada, prvenstveno Nemačke, na zajedničkom etničkom prostoru sa Srbima. Samo, sve što se stvori silom i nepravdom nije dugog veka. Sila Boga ne moli, ali ni Bog silu ne voli!
Preporuke:
9
1
87 sreda, 04 februar 2015 06:14
Djordje
Hrvatsku je spasio Petar,pa Tito,a u zadnjem ratu pomogli su joj fasisti koji su bombardovali Srbiju.Sledeci put ni Sveti Petar vam nece pomoci,a ni vas Stepinac,koji je zlatnim zubima sebi obezbedio stepenicu dole.
Preporuke:
5
1
88 sreda, 04 februar 2015 10:42
Boško
Ove sudije kao da su pobegli iz Srpskih sudnica gde i danje zadrigle komunjarske sudije (koje su još kod tita i slobe "položili" ispit iz "moralno političke podobnosti") pa i dalje sude sude po tursko-komunjarsko-haškom principu: "Kadija te tuži, kadija te sudi"...
Preporuke:
2
2
89 sreda, 04 februar 2015 11:56
Jasna Simonovic
"Naš" sudija se navodno zove Milenko Kreca...

Iako mislim da "svoje" sudije treba da budu izuzete iz procesuiranja, a naročito glasanja, ipak mi nije jasno kako profesionalno pravno nije u skladu sa svojim kolegama - podnosiocima tužbe...da li su išli u istu školu?
Preporuke:
1
0
90 sreda, 04 februar 2015 11:57
Splićo
@@ Splićo

Daj, nemoj me nasmijavat. Još je prijepodne.
Preporuke:
0
5
91 sreda, 04 februar 2015 12:40
@ Splićo (@@ Splićo)
"Daj, nemoj me nasmijavat. Još je prijepodne."

Ko se poslednji smeje, najsladje se smeje!
Uživajte još malo u vašim iluzijama i zabludama.
Preporuke:
7
0
92 sreda, 04 februar 2015 13:00
Posmatrač @(Posmatrač utorak, 03 februar 2015 21:16)
"... Srbija bi mogla da tuži Hrvatsku samo da je "anektirala" Republiku Srpsku Krajinu."

Malo pojašnjenja: Da je Srbija (SRJ) izvršila priključenje Republike Srpske Krajine svojoj državi, onda bi mogla da tuži Hrvatsku. Kao danas, neka Ukrajina (Kijev) napadne Krim, pored "žive" Ruske federacije!
Preporuke:
4
0
93 sreda, 04 februar 2015 14:12
Jankovic
Sada kada je ovo zavrseno, Srbija treba da podnese tuzbu za genocid pocinjen u I i II svjetskom ratu. Protiv Njemacke i Hrvatske.
Preporuke:
6
0
94 sreda, 04 februar 2015 16:44
Prognanik
Ja ću tužiti Srbiju, Hrvatsku i EU za zajednički zločinački poduhvat protiv mene!!! Oni se dogovorili,a mene ko j... Srbija se bila obavezala da me brani!!!!
Preporuke:
3
0
95 sreda, 04 februar 2015 20:48
Turas
"SVIM SRBIMA i rvatskim provokatorima na NASP "
Prvo da napomenem da je MSP uzeo pare uzalud oko 4mil.evra . Takođe uzaludno, sa "alkarem" ,"splićo" i ostala sića pro-ustaški orijentisana ,raspravljati .
Čudi me "vizarion" i slični , što našu -srbsku- bedu koja se provlači više od jednog veka (sa rvatima ,tačnije pokatoličenim srbima),okrivljuje srbski ili ovaj ostatak čakavaca sa pokatoličenim srbima ,iako je svestan kao i svi mi da je u pitanju srbsko rukovodstvo ,"intelektualna elita" ,od pre Velikog rata opterećena malograđanskim kompleksom "velelepnog,demokratskog" zapada. Tito koji nas je ;ali uz pomoć srbskih poltrona i slugu ,saboraca, na perfidan način izigrao po rvatskom pitanju .Ali naše, srbsko rukovodstvo,danas Svilanovići, Tadići,Vučići ,Ljajići... Jednom rečju svi koji su u Srbiji od posle prvog rata pa do danas bili na vlasti .Drugi ,patrioti nisu mogli da budu . To gospodo znači da Srbija nije slobodna da odlučuje o svojoj sudbini zadnjih vekova .To znači - Ustajte Srbi
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner